venres, 16 de decembro de 2016

OURENSE TERÁ SAN SILVESTRE (Fonte: www.laregion.es)

Castrelo de Miño y Allariz. Ahora también Ourense se suma a la tradición de acabar el año corriendo. El día 31 la capital acogerá su primera experiencia con la San Silvestre. Será en la zona del Parque Barbaña.

"Era una demanda de los atletas el tener una carrera en la ciudad el último día del año. Echaban en falta este tipo de carrera y debemos agradecerle la colaboración a todos los coordinadores de las carreras que forman el 'Correndo por Ourense' por ayudarnos también en esta cita", explicó el concejal de Deportes, Mario Guede.


El club Aurum será el encargado de dar forma a una cita con el plazo de inscripción estará abierto hasta el próximo día 27 en la web www.carreirasgalegas.com. El coste es de 5 euros para los atletas absolutos y gratis para los menores.

El presidente del club, 'Lalo' Gómez aseguraba en la presentación oficial que "o obxectivo é o disfrute dos atletas e será unha pequena homenaxe a todos os corredores que participan nas distintas citas do ano". Y añadía que el nivel de dificultad será bajo para facilitar la participación: "E unha competición oficial da FGA con carácter popular na que pode participar todo o mundo. É prácticamente chan e moi asequible para calquera persoa cunha condición física normaliña".

La salida se dará a las cuatro y media de la tarde en el Parque Barbaña y habrá competiciones para todas las edades, de la los Pitufos a los absolutos.

Cita solidaria
El aliciente competitivo y festivo de la San Silvestre se completa con la posibilidad de colaborar con una causa solidaria. Los corredores podrán hacer, junto a la inscripción, una donación a Cruz Roja.

Felipe Ferreiro, presidente de Cruz Roja Ourense, destacaba que "é unha satisfacción saber que se organizan probas como esta e que Ourense sexa saudable e haxa deporte. Sabemos que Ourense é unha provincia solidaria e dende Cruz Vermella sabémolo ben. Para nós ser receptores da solidaridade dos corredores é para estar agradecidos".

También estuvo presente en el salón de plenos del Concello el diputado Deportes, Juan Anta: "A aposta de Diputación polo deporte e indiscutible e permanente e sempre que nos chamen aí estaremos. Se xuntamos deporte e solidaridade, máis ainda".

"Máis participativa que competitiva"
El encargado de cerrar el acto de presentación de la San Silvestre fue el alcalde de Ourense. Desveló que "poucos lle darían máis a vara a Mario Guede ca min para que sacásemos adiante esta carreira". Insistió en que "son actividades ambiciosas e novedodas. Unímonos a larga lista de citas atléticas coa San Silvestre e Ourense temén será unha delas. Estos días son momentos de celebrar e tamén co deporte. Alegrome que haxa unha unión de clubes, institucións e veciños para sacala adiante. É unha proba máis participativa que competitiva. Unha moi boa forma de despedir o ano".